Bronnen

Hier vindt je de gebruikte bronnen om deze website te maken en om de bachelorproef te realiseren.

Aning, N. (sd). Wat is blended learning? Opgehaald van Studytube: https://www.studytube.nl/blog/wat-is-blended-learning

Arteveldehogeschool. (2019, januari 18). Handleiding PlayPosit. België. Opgehaald van https://www.arteveldehogeschool.be/elpa/playposit/assets/Handleiding_PlayPosit.pdf

Blended learning. (sd). Opgehaald van Associatie KU Leuven: https://associatie.kuleuven.be/onderwijs/doceren/blended-learning

Digitale didactiek. (sd). Waarom digitaal leren? Opgehaald van Digitale didactiek: https://www.digitaledidactiek.be/wegwijs/inleiding/waarom-digitaal-leren/

edX. (2018, december 30). Opgehaald van edX: https://www.edx.org/

Google. (2019, januari 18). Opgehaald van Classcraft: https://www.classcraft.com/nl/

Google. (2019, januari 18). Opgehaald van Google Classroom: https://classroom.google.com/u/0/

Hoofdstuk 4: Valkuilen, nadelen en oplossingen. (sd). Opgehaald van Minordicom: https://minordicom.wordpress.com/2015/01/20/hoofdstuk-4-valkuilen-nadelen-en-oplossingen/

ICT-idee. (2019, januari 20). 184 Edpuzzle. Opgehaald van ICT-idee: https://ict-idee.blogspot.com/2014/03/184-edpuzzle-videos-inkorten-en-van.html

Inter-ENW. (2019, januari 22). Opgehaald van Blended learning: een stappenplan: https://designteamblendedleren.weebly.com/

IT-workz. (2016, april 25). Maak een interactieve videoles met TED-Ed. Opgehaald van IT workz: https://www.it-workz.nl/expertisecentrum/flipping-the-classroom/maak-een-interactieve-videoles-met-ted-ed/

Matthys , L., & Van Lier, T. (2016). De social teacher. acco.

Over de effectiviteit van blended learning. (sd). Opgehaald van te-learning: https://www.te-learning.nl/blog/over-de-effectiviteit-van-blended-learning/

Pinterest. (2019, januari 17). Bachelorproef. Opgehaald van Pinterest: https://nl.pinterest.com/sossiesen/bachelorproef/

Ralph. (sd). De 7 vormen van Blended Learning uitgelegd. Opgehaald van Meester Ralph: https://www.meesterralph.nl/kennismaken/mijn-blended-learning/blended-learning/de-7-vormen-van-blended-learning-uitgelegd/

Studytube. (2019). De how-to gids voor een optimale blended learning.

Taalpunt. (2015). Schrijfwijzer. Antwerpen: AP.

TED. (15, januari 2019). Opgehaald van TEDEd: https://ed.ted.com/educator

Tomorrow's Teaching and Learning. (sd). Opgehaald van Stanford University: https://tomprof.stanford.edu/posting/1607

Universiteit Gent. (sd). Wat is blended learning? Opgehaald van Universtiteit Gent: https://icto.ugent.be/nl/content/wat-blended-learning

van der Donck, C., & van Lanen, B. (2016). Praktijkonderzoek in de school. Bussum: Coutinh.

VVKSO. (2015). Rapporteren: voorschriften en nuttige wenken. Brussel: Licap.

Wat is digitale didactiek. (sd). Opgehaald van Biodesk: https://www.biodesk.be/project_biodesk/wat_is_digitale_didactiek.php

Wilfred. (sd). Voordelen van en valkuilen bij blended learning. Opgehaald van te-learning: https://www.te-learning.nl/blog/voordelen-van-en-valkuilen-bij-blended-learning/

© 2019 BLENDED LEARNING | Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin